søndag den 8. april 2012

Body Combat

I Januar måned startede jeg i fitness og jeg har ikke et øjeblik fortrudt de penge jeg har lagt dernede. I starten trænede jeg kun på div. maskiner, men jeg kom hurtigt på de hold de havde dernede.
Et af mine favorithold er Body Combat.
Det er en slags kampsport, hvor man ikke slår på andre med på "usynlige ninjaer". Man træner kondition, men også muskler og balance. Vi laver både powerslag og spark, som begge bidrager til balance og muskelopbygning. Indimellem slag og spark har vi "shuffle", løb på stedet og shipning, som gør at vi hele tiden holder os igang. Efter en time er man godt brugt, men også frisk til at klare dagens strabadser.
Idag skal jeg ned og træne Body Combat i 2 timer. Påskens mange frokoster skal knokles af og bagefter er jeg klar til at knokle løs med eksamensforberedelserne.
Hvordan knokler du påskens frokoster af?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar