mandag den 2. januar 2012

Nytårsfortsæt der bare SKAL holde

Så blev det 2012 - endelig! <3
Jeg har gået og set frem til dette længe. Jeg føler det som et friskt pust til livet og jeg kan nu starte på en frisk. Jeg har i den seneste måneds tid følt mig enormt nedtrykt og uoplagt. Jeg har været syg og derfor ikke fået trænet alt det jeg gerne ville. Min krop har simpelthen ikke magtet det som min hjerne ellers fandt fremragende. Jeg havde længe gået og sagt til mig selv. "Okay, min krop må gerne flippe sådan ud, hvis blot den vil indordne sig efter årsskiftet." Og minsandten, det gjorde den. :-)
Jeg har idag cyklet til og fra skole og på vej hjem fra skole drejede jeg omkring fitnesscentret hvor jeg fik trænet lidt. :-) Det må være en god start. Ligeså prøver jeg at få orden på mit liv, mht. kost og orden omkring mig. Så søndag gik jeg ellers igang med at støvsuge og vaske gulve (sidstnævnte er ikke blevet gjort siden vi flyttede ind engang i august). Jeg føler jeg kan indtage verden på ny og er klar til at give en smil med på vejen til hver en person jeg møder. <3 GODT NYTÅR!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar