lørdag den 26. februar 2011

Solen skinner og jeg er kommet i forårsstemning!
Jeg ser frem til at knopper og blomster springer ud og at vi alle bliver fyldt med kærlighed. Jeg glæder mig til at sommeren nærmer sig, så vi atter kan lufte vores sommeroutfit, og blive lækre brune.
Sommeren 2011 vil blive en sommer fuld af oplevelser og nye skridt i mit liv - og jeg glæder mig til at skulle tage disse skridt!
Men først skal vi nyde de sidste vinterdage/uger, selvom det kan være svært. Jeg synes det er vigtigt at nyde de øjeblikker vi passerer i livet, selvom vi af og til kunne være nogle foruden. Det er vigtigt vi lærer at nyde hvert eneste øjeblik i stedet for at mugge rundt i vinterkulden! Vi må finde de gode ting frem i de mindre glædesfulde øjoblikke vi passerer, så vi ikke bliver nedtrykte og glemmer at nyde livet!
5 gode ting ved denne periode:
  • Solen står tidligere op, og dermed lysere om morgenen.
  • Flotte solopgange i den frostklare morgen.
  • Fridykning.
  • Løbe- og Styrketræning med veninder.
  • Nedtælling til studenterhuen.
At nævne 5 gode ting om dagen får os til at huske på de gode ting, og lægge de triste ting i baghovedet - dermed får de en mindre betydning og vi vil udstråle mere glæde, og vi lærer at nyde nuet og tage imod!



1 kommentar: