søndag den 28. august 2011

Hvad så nu?

Jeg har længe gået og tænkt på at åbne bloggen igen. Da jeg i sin tid startede med at blogge havde jeg en intention om, at den skulle hjælpe mig med at huske på alle de gode ting i hverdagen, store som små. Mange mennesker har tendens til at huske på alt det der ikke lykkedes for dem, i stedet for at fokusere og huske på alt det der rent faktisk lykkedes. Jeg begyndte at blogge løs, havde det godt og fik ærlig positiv respons på min blog udefra. Gymnasiet slugte min tid og jeg syntes ikke jeg kunne blogge om noget, uden at det blot ville være en gentagelse fra tidligere indlæg. Min blog gik i stå...


Hvad så nu? 
Ja, hvad så nu? - Jeg har den senere tid tænkt på, hvordan jeg mon skulle forberede mig til det kommende VM i Lignano - for selvom jeg er ved at lægge træningsplan mm. så er der også meget mentalt bag. 
Her tænker jeg at bloggen kunne være min "mentaltræner" op til VM. Jeg vil dyrke min positivitet, mine daglige glæder og alle "Hurra-oplevelser" i mit liv på bloggen. Jeg vil huske på alt det gode der sker i mit liv og alle de dejlige mennesker der støtter mig i tykt og tyndt - jeg vil ikke blot lade det forgå i negative tanker. Jeg vil leve livet lige nu og her - bare nyde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar