tirsdag den 2. august 2011

Sougia

Jeg er netop hjemvendt fra en dejlig ferie på Kreta. Jeg var slet ikke parat til at skulle hjem, da jeg i søndags satte mig ind i flyvemaskinen mod København. Jeg havde set frem til denne ferie længe, da jeg dernede skulle introduceres til dybde-delen af fridykning. Desværre havde jeg problemer med mine ører, så det blev ikke til meget dykning dernede. Jeg tog direkte til vagtlægen da jeg kom hjem, hvor jeg fandt ud af jeg har fået øregangsbetændelse i mit højre øre og eksem i begge ører. Det er simpelthen så ubehageligt at døje med, da det smerter meget.
Disse problemer påvirkede dog ikke det gode humør og den fantastiske atmosfære dernede. Aldrig har jeg oplevet en ferie spækket med så mange smil og skønne oplevelser. Hvorend man var, var der altid noget at foretage sig - siesta i solen, et slag backgammon, spise lækker mad eller være i vandet. 
Jeg finder fridykkere mere og mere inspirerende for hver gang jeg er i selskab med dem. Jeg kan ikke komme på nogle intriger eller sure øjeblikke, når man er sammen med dem. Det er dejligt vi kan være så mange personer sammen og være samlet om ikke blot fridykning, men også hyggen!
Jeg er slet ikke færdig med alle de mennesker jeg har mødt i ugens løb. 
Jeg sidder nu her tilbage i min lille by, føler mig lidt små ensom efter at have været sammen med alle de skønne mennesker hele ugen. Jeg håber at denne succes vil gentage sig til næste sommer - og så en eller 2 uger mere. 

Taget af Tue Kappel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar