tirsdag den 30. august 2011

Så der håb, endnu..

Da jeg igår var til træning i Århus Fridykkerklub, fik jeg et stort smil på læben. Jeg havde længe overvejet at lave et længere dyk i stedet for blot 50 m. DNF (Dynamic no fins), som normalt. Jeg fik igår fordoblet denne og lavede et langt, roligt dyk på 100 m. Det var rigtig dejligt at få den bekræftigelse, at jeg ikke er helt ude af form.
Nu føler jeg atter håb for det kommende VM i Lignano.

I morges da jeg vågnede lavede jeg igen tørstatisk, med stor succes. Jeg laver 3 "dyk" - 1. på 2 min., 2. på 3 min. og 3. 3 min.+! Jeg får en rigtig skøn fornemmelse i kroppen efter at have lavet disse vejrhold - jeg glæder mig til at se om denne form for træning bærer frugt i statisk, som jeg har lidt svært ved. 

Idag har jeg været sygeplejer for min kære, lille kusine, som er noget klatøjet. Når man er syg, skal man forkæles - og det skulle hun! Jeg bagte boller og pandekager til hende, mixede en smoothie og så tog vi os en laaaang middagslur. Zzzzzz
I aften skal jeg have styr på alle skolesager, da jeg på torsdag skal starte studie - jeg er spændt! :-) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar