mandag den 29. august 2011

What a morning

Jeg har i lang tid rendt rundt som ét stort opgivende spørgsmålstegn. Da skrev jeg til en sød fridykker og fik en kickstart på, hvordan jeg skal komme igang med tørstatisk (statisk generelt). 
Jeg har langt om længe fået styr på hjemmefronten og kan nu finde overskud til at pleje krop og sjæl med en masse fridykning, så idag sagde jeg til mig selv - "Nu skal det være!"
Jeg lavede tørstatisk her til morgen, hvor jeg talte/bemærkede mine trækninger og deres ankomst. Jeg skal igang med at vænne mig til trækningerne og lære at slappe af samtidig med de er der. 
Da jeg var færdig havde jeg en skøn fornemmelse i kroppen - en succes-fornemmelse fordi jeg havde gennemført det uden at opgive, samt fik jeg nogle rigtig gode vejrhold på 3 minutters tid.
What a morning! 


(Jeg er nu helt klar til en omgang træning i vandet i aften.)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar