torsdag den 1. september 2011

Lettet

Idag har jeg følt mig rigtig lettet på flere forskellige måder.
Da jeg igår var til træning, ville jeg igen prøve at lave et langt dyk, da det giver mig troen på jeg stadig kan. Hen over sommeren har jeg haft svært ved at få trænet, dels pga. ophør med træning i København samt øreproblemer. Derefter har jeg haft mistet troen på, at jeg overhovedet kunne opnå samme niveau som i foråret. Jeg har i grunden nok en smule præstationsangst med henblik på det kommende VM. Jeg er ikke flov og utilfreds med denne præstationsangst - jeg vil prøve at vende den til noget positivt. Jeg er overbevist om at det er denne følelse der får mig til at træne lange dyk og at jeg generelt får trænet som aldrig før - og det ka' jeg li'...
Det blev til hele 125 m. på en 25 meter bane. Jeg har længe tænkt det var umuligt at lave lange dyk med min monofinne på en 25 m. bane, grundet alle de vendinger - men det gik! I feel good..

Idag var første skoledag på mit nye studie og jeg var meget spændt på at skulle møde en masse nye mennesker. Jeg elsker at møde nye mennesker og opleve forskellige måder at anskue livets udskejelser på - det inspirerer mig og gør mig til et mere nuanceret menneske.
Jeg ser frem til at skulle lære disse mennesker bedre at kende og forhåbentlig få 3 gode studieår, med en masse læren og inspiration.
Jeg går træt i seng i aften efter alle dagens indtryk - glæder mig til at stå op imorgen til endnu en skoledag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar