mandag den 13. juni 2011

At starte fra scratch

Lige nu befinder jeg mig i det hyggelige Jylland, omgivet af skønne skønne mennesker. Jeg har i denne lille ferie formået at få trænet en smule, slappe af og spendere min tid med min dejlige familie. Jeg burde nu være klar til et lille stævne om en uges tid, som afholdes som et kvalifikationsstævne til VM.
Derfor tænker jeg også, at nu må træningen for alvor komme igang igen. Jeg har slækket på min træning siden eksamenerne gik igang, og det kan mærkes på både krop og energi.
Jeg vil igang med at løbe igen, og måske jeg skulle besøge det træningscenter jeg har støttet økonomisk det sidste halve års tid. Jeg må igang - ud af fjerene! Ingen dårlige undskyldninger - træning, træning, træning..
Jeg går igang NU, nej imorgen.. Åh, imorgen må jeg igang! Jeg tror jeg vil lægge et program (et overskueligt program) over al det jeg skal træne, og fordele det ud på ugen. Så behøver jeg ikke at skulle tænke over, hvad jeg skal finde på den pågældende dag.
Ready, set, GO!!
Så stærk bliver jeg inden længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar