lørdag den 4. juni 2011

Havet er min ven

Er netop hjemvendt fra en fantastisk solskinsdag på havet. Min kære fader havde inviteret mig med på en skøn sejltur og vejret var SÅ passende. Kort tid efter vi var sejlet ud, ser jeg en flok marsvin komme op og vende i overfladen. Efter et stykke tid, kunne vi høre de var oppe for at trække vejret og jeg fik knap-og-nap fanget dem på mit kamera - men det lykkedes mig at fange dem på rigtig hjemmevideo manér.
De er nogle fantastiske dyr, og jeg blev ellevild da jeg så dem. Næsten helt eksotisk! Den bagende sol, blikstille vand og marsvin - must  be heaven.. :)
Når men ikke nok med at vi så de kære marsvin, var vi også så heldige, at en lille nysgerrig sæl tittede forbi.
En fantastisk dag på havet, der bød på en masse sol og varme. Er igang med at oparbejde en lækker brun farve - og for søren det lykkedes mig at få en god start på det idag! Summer-lovin <3

Blikstille hav

Hvide ben, der forhåbentlig snart bliver brune!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar