lørdag den 18. juni 2011

Hygge, hygge...

Lige nu befinder jeg mig i det ellers regnfulde Jylland. Jeg ligger og slapper godt af i min krop inden jeg i morgen skal konkurrere om en VM plads. Idag har jeg været i svømmehallen for at være sikker på at jeg har nok bly på når jeg skal dykke, så jeg ikke bare flyder op mod overfladen. Jeg skulle have ca. 600-700 g. mere på, så det var fint jeg lige fik prøvet det af. I Finland da jeg dykkede de 176 m. med min finne, brød jeg overfladen med finnen, så dette vil jeg selvfølgelig gerne undgå at gøre igen, så på med en masse bly!!
Imorgen skal jeg ca. dykke 140-160 m. deromkring. Det vigtigste er at jeg denne gang ikke laver nogle fejl, men får et dyk med hvidt kort. Derfor bliver det ikke noget max max, da jeg skal være 100 % sikker på at lave korrekt uddykning og korrekt overflade protokol. (Minus hive sig op, tage masken af, give et ok tegn, og til sidst sige, "I'm Okay")
Nu vil jeg lukke øjnene et kort øjeblik og tænke mit dyk igennem, igen og igen. <3
Jeg melder straks tilbage imorgen, hvad udfaldet af dette stævne er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar