mandag den 6. juni 2011

Summer love

Jeg har det godt, jeg har det godt, jeg har det godt!
Idag har jeg intet at klage over - solen skinner, huslige pligter er klaret og nu kan jeg bare slappe af!
Jeg har brugt et par timer ude i solen, så jeg kan blive lækker brun hen over sommeren (og jeg vil mene jeg allerede er godt på vej). Jeg bliver i sådan et godt humør når sommeren endelig er over os, også selvom det skulle regne en smule. Duften af våd, varm asfalt, mmh. 
Ligeså skal der ske så mange gode ting henover sommeren, som jeg glæder mig til at opleve. Jeg kan ikke vente med at tage hul på den frihed jeg får når gymnasiet endelig er færdiggjort. 
Selvom det er træls lige nu med de sidste eksamener, så nyder jeg min tilværelse for tiden. Der er mange der vil mig det godt - og det værdsætter jeg! 
Ha' en god sommerdag - og hyg nu rigtig når uvejret kommer ind over os! 

Jeg er SÅ forelsket i sommeren - lad det forblive sommer for evigt! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar