mandag den 27. juni 2011

Bare kald mig Bjarne Riis

Så skete det endelig - Årets første cykeltur, check!
Jeg kom til at tænke på noget en kær fridykker svarede, da jeg spurgte om hun aldrig havde musik i ørerne når hun cyklede eller løb. "Det kunne jeg aldrig drømme om", var svaret. Jeg må erkende, at man også går glip af en masse. I morges, klokken meget tidligt, kørte jeg på arbejde mens solen stod op - fuglene kvidrede os alle godmorgen, mens ligusterhækkene duftede som aldrig før. Det var en meget anderledes oplevelse end jeg tidligere har prøvet, hvor alle sanser kom i brug - før plejede jeg blot at træde hårdt i pedalerne til en omgang techno og så kom man ellers godt svedende frem. Jeg ænsede knap det smukke landskab jeg kørte forbi da jeg sad der på jernhesten. Denne gang var en rigtig skøn oplevelse - det eneste jeg blot ønsker mig nu, er en ny cykel som man ikke skal pumpes hver gang og godt vejr resten af sommeren. <3
Dagens to do!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar