fredag den 16. september 2011

Et sug i maven


Jeg er nu godt og grundig forkølet på 2. dagen, så igen må jeg melde pas og alliere mig med the og min store, dejlige dobbeltdyne. Jeg er en kende bekymret for, om denne infektion i min krop vil forlade mig inden VM, eftersom der er flere der har snakket om, at de har været forkølet i flere uger nu.
Det kan jeg ikke være med til, så jeg gør alt, hvad jeg kan, for at få den forkølelse væk og gode råd tages glædeligt imod.
Udover denne kedelige nyhed med forkølelse, så glæder jeg mig som aldrig før, til at skulle afsted til Italien. Blot ved tanken får jeg et sug i maven af spænding. Jeg kan ikke forestille mig, hvordan det kommer til at blive/foregå - det bliver en rigtig stor oplevelse. Og denne oplevelse glæder jeg mig til at dele med de andre fridykkere på landsholdet. :-) Lad det blive d. 6. snart, så er jeg den der er smuttet. Adios!!

1 kommentar:

  1. That's the ticket...!!!
    Det er den helt rette indstilling. Så det skal nok gå!!! ;-)

    SvarSlet