lørdag den 3. september 2011

Halleluja!

Jeg er netop hjemvendt til min kære hjemstavn, hvor alt ser ud og rent faktisk er som det plejer. I en landsby som denne sker der ikke det store, det skulle da lige være Hr. Hansen der for 3. gang i denne uge er ude at handle lokumspapir - og så løber rygterne. "Hvorfor mon han skal have så meget lokumspapir?" Osv osv. Det er somregel det der sker i sådanne små byer - alle kender alle, alle stalker mere eller mindre hinanden og så begynder sladderen rundt omkring i krogene. Man kan knap nok bevæge sig uden for en dør før man møder nogle man kender. Det kan i og for sig også være en god ting - man får altid lige et smil med på vejen, men af og til har man bare brug for at være anonym. Det har jeg i de sidste 2-3 ugers tid været i Vejle, og jeg elsker det. Jeg kan tøffe til Føtex uden at skulle være på - bare gå i mine egne tanker og passe mig selv, hvis det er det jeg har behov for den enkelte dag.

Igår aftes var jeg dog selskabelig, da jeg var i København for at fejre kære R's fødselsdag. Vi tog til træning i Bellahøj, hvorefter vi tog hjem til hende. Det gik rigtig fint til træning - jeg havde på forhånd sat mig et mål der hed 150 m DYN, og det fik jeg opfyldt. Det gav et ekstra boost til min tro på mig selv. Jeg er nu ikke i tvivl om, at jeg nok skal klare den og ikke mindst at træningen går i den rigtige retning. Det var dejligt at slutte dagen af med godt selskab og højt humør. Jeg var dog så træt i mit hoved og krop efter studiestart og træning, men jeg holdt ud og nød at være i selskab med de dejlige mennesker.
I aften skal jeg bare slappe af med mine forældre og i morgen gælder det morgentræning i den lokale svømmehal. Denne weekend har budt/byder på en masse skønne oplevelser og god træning. Halleluja!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar