torsdag den 8. september 2011

Glædesboost så det basker!


Er netop kommet hjem fra en fantastisk, kulturel aften i selskab med 2 veninder. 
Vi skulle til Gospelkoncert, hvor min venindes mor skulle synge. Jeg er helt vild med gospel, da det udstråler fælleskab, glæde og power. Jeg holder meget af at synge selv, så da de gav los for deres sprøde "neger"-stemmer blev jeg så rørt og overvældet at jeg blot sad med en nedsunken kæbe og våde øjne.
Det er helt utroligt, hvor meget power og glæde de kordamer udstråler og dermed smitter publikum med.
Jeg gik derfra med et bredt smil på læben og en endnu større trang til at skråle igen - så på forhånd, undskyld kære naboer.
Sådanne arrangementer bør man tage noget oftere til - det er et energi- og glædesboost så det basker!

Halleluja - Amen - Oh Lord. :-) 

1 kommentar:

  1. Når jeg læser din beskrivelse af oplevelsen, får jeg (nærmest) selv et sug i maven og tårer i øjnene. Det en af de bedste måder at blive rørt på... It's a lot like love - og ret så livsbekræftende!!!

    SvarSlet