søndag den 18. september 2011

Noget stort, noget småt, noget flyvsk

Der er noget der rører sig inden i mig - noget stort, noget småt, noget flyvsk. Om blot 2½ uge, sidder jeg i flyveren på vej ned til Italien, hvor jeg skal til Verdensmesterskaberne i Fridykning. Det er nu kommet så tæt på, at det så småt er begyndt at gå op for mig - det er dælme rigtigt!
Jeg får et sug i maven hver gang jeg tænker på, at jeg, Camilla Emilie, skal til Verdensmesterskaberne. Det bliver den vildeste oplevelse, som jeg ser frem til at dele med de andre søde fridykkere.
Glæder mig ligeså til at opleve den stævne-stemning, der er til disse fridykkerstævner. Den er helt ubeskrivelig fantastisk - og jeg hygger mig rigtig meget til disse arrangementer.
Nu skal jeg ikke blot til et lille stævne, men selveste VM. Hvis det stod til mig, tog jeg derned nu og fik mig en lang og skøn ferie.
Men jeg må vente lidt endnu og dykke ned i lektierne indtil da! <3
Jeg vil ønske alle der er til VM i dybdefridykning mange gange held og lykke! Jeg ved I kan...

Foto taget af Christian Ernest (Billede af åbningsceremonien til VM i dybdefridykning, der løber af stablen lige nu!)

1 kommentar:

  1. Hej, fed blog!! :)
    Du må meget gerne blive fast læser på min blog, da jeg ikke har så mange. Så bliver jeg også på din!! :)

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet