søndag den 3. april 2011

Date i eftermiddagssolen

Igår var jeg ude at spise på Jensens Bøfhus med min kære, dejlige veninde E. Det var meningen vi ville have været på en lidt mere speciel restaurant - men da vi kom kørende nede ved havnen og så den dejlige eftermiddagssol skinne lige ned på de andre restaurantgæster, så tog vi en hurtig beslutning om at spise der i stedet. Jeg er ikke den store fan af deres mad, og nød egentlig mere det at sidde lige ud til fjorden med en dejlig kop kaffe i hånden - og sidst men ikke mindst min skønne venindes selskab. Bagefter var det meningen vi skulle have været i biografen og se "Superclásico", men pga. den ringe service (langsom) - kunne vi lige nøjagtig ikke nå det. :(
Men vi havde det nu også rigtig hyggeligt alligevel - fik vendt verdenssituationen et par gange, og lidt mere.

Der er nu noget fortryllende ved forårssolen som man ikke kan beskrive. <3

Et fint billede jeg tog inden jeg drog afsted på date - jeg elsker det fortryllende forår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar