søndag den 17. april 2011

Solskin og inspirerende fridykkere

Jeg er lige nu på forlænget weekend i Århus, for at få fridykket en masse. Efterhånden kender man en del fridykkere og har kontakter her og der i landet (det er skønt..). Derfor tøvede jeg ikke med at høre de kære århusianere om vi skulle fridykke lidt, da jeg fik tilbudt et lift til Århus. Og minsandten - det ville de hellere end gerne. Jeg har nu fridykket 5 dage i træk og jeg kan li' det.
Igår kom den kære havfrue E. som jeg mødte til DM i november, for at træne med os. Super dejligt at se alle de skønne fridykkere igen - der er nu noget inspirerende over de mennesker. De er altid så positive og udadvendte, hvilket inspirerer mig til at være ligeså, og det er jo ikke en dårlig ting.
Jeg kan godt være lidt genert i situationer, hvor jeg ikke rigtig kender menneskene omkring mig - men det bliver hurtigt slået til jorden når menneskene omkring mig er så udadvendte og glade! Det er den første sportsgren, hvor jeg har oplevet at folk er så interesserede i hinanden og ikke blot sig selv og sine egne resultater. Kæmpe thumbs up til fridykning! 

eller hale om man vil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar