torsdag den 28. april 2011

Grill og sommerstemning



Duften af grill snor sig igennem terrassedøren, videre igennem stuen og så tager den lige et smut omkring mit værelse inden den fordufter ud i køkkenet, hvor lækker salat m.m. står klar til en udsøgt middag for 2. Middag for 2 inkludere min kære mor og far - men hov, hvor blev Camilla-Emilies tallerken af? Øv, jeg skal til træning og må nøjedes med en omgang suppe og et ristet brød. Men selvom jeg idag ikke kan deltage i den lukkede grillfest, så har vi i år allerede grillet en del pga. det lækre vejr påsken bød på. Jeg elsker at grille og sidde udendørs, for at nyde de sidste solstråler inden solen langsomt forsvinder bag Ærtebjerg (bakke) bag vores hus. Jeg kan dog holde mit humør oppe med en omgang fridykkertræning og weekend imorgen, hvor jeg vil drage mod den jyske højderyg, for at besøge mine kære familie. 
Nyd nu resten af Jeres lille fredag - weekenden lurer lige rundt om hjørnet. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar