torsdag den 7. april 2011

Weekend i paradis

Jeg skal i min weekend passe min mormors hus og hund, hvilket jeg ser rigtig meget frem til. Huset ligger klods op ad en stor skov og tæt på havet. Fra huset har man udsigt ud over hele bugten (billeder kommer i weekenden). Det er så dejligt afslappende at være deroppe fordi man er væk fra by og trafik - man kan bare tulle en tur i skoven og se det hvide tæppe af anemoner der forhåbentlig er kommet frem. Jeg elsker at komme ud af hverdagens rammer og lave lige det jeg har lyst til - og så i en smuk natur! Der er mulighed for pleje af både sjæl og krop, og krydser nu blot fingre for at det bliver godt vejr, så jeg kan sidde i morgensolen og drikke en dejlig kop kaffe med en skøn udsigt.. En weekend oppe på toppen i det hus er ren paradis for mig, og jeg glæder mig til at få slappet rigtig godt af og glemme alt om forsikringspapirer og skolestress.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar