mandag den 18. april 2011

Ude godt, hjemme bedst

De sidste 4 dage har jeg tilbragt i Århus sammen med kære fridykkere. Jeg er næsten lige væltet ind af døren, hvor nyvasket sengetøj ventede mig. Der findes nu ikke noget bedre end at ligge og putte sig langt ned i min nyvaskede dobbeltdyne, mmmh. Så her ligger jeg og lytter til den kære John Legend som er fantastisk på klaver og ligeså som vokal. Jeg har haft nogle fantastisk hyggelige dage i Århus - alletiders miniferie. Men det er nu godt at være hjemme til de trygge, kendte omgivelser. Så min aften vil bestå af ren hygge og afslapning inden resten af ferien bliver ædt op af afleveringer og konfirmation. 
Et lille mix af dagen i billeder. <3 (Flotte M. ved
en café, solnedgang på færgetur og mig der sidder og nyder en øl i det gode vejr
.) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar