torsdag den 21. april 2011

Hvad mere kan man ønske sig?

Mindfulness og påskeferie længe leve! <3 I denne ferie synes jeg for en gangs skyld at jeg har nået en masse gode ting allerede. Og hey, der er jo stadig flere dage endnu. Jeg har været i Århus, været sammen med nogle efterskolegutter, og lavet nogle manglende afleveringer. Synes tiden går så stærkt for tiden (specielt skolen), så det er skønt med et lille afbræk, hvor man kan trække vejret og nyde nuet. Jeg glemmer tit at stoppe op og nyde nuet, fordi jeg har mange ting i min hverdag, så i ferierne nyder jeg at få slappet af, mærke solen på min hud og tænke på alt det gode der vil mig for tiden. Er meget taknemmelig for at jeg får beriget så meget godt for tiden - fridykning, søde mennesker omkring mig og en dejlig familie. Hvad mere kan man ønske sig?
Et billede jeg tog på min vej hjem fra Århus. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar