tirsdag den 12. april 2011

Gør det du er bedst til

Folk siger man skal gøre det man er bedst til, og lige for tiden prioriterer jeg nok lysten til at gøre det, lidt højere end skoleopgaver mm. Jeg har allermest lyst til at hoppe en tur i vandet og bare nyde stilheden og roen omkring mig - væk fra overfladens stress og jag.. Lige nu ligger jeg og drømmer mig ned til tropiske strande med betagende koralrev - alt andet end biologirapporter!
Nogle gange skal man huske på det der gør én glad og bare nyde livet (selvfølgelig med en tanke på skolen her og der).. Det er bare svært at holde koncentrationen på bl.a. vandtransport i planter, PCR-metode og Elektroforese, når skønne fridykkere opdaterer fascinerende og interessante ting på facebook. 

Foto taget af en finsk dommer jeg mødte til Sveriges Mesterskaberne: Kimmo Lahtinen.
Fascinerende, tidsløse billeder fra Vertical Blue in Bahamas- se flere billeder her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar