tirsdag den 5. april 2011

Musik på hjernen

Kender I det når man render rundt og synger den samme sang fra morgen til aften? Det er i denne situation jeg er endt hvor jeg går rundt og nynner (kan ikke rigtig teksten endnu) den samme sang gang på gang. Sangen hedder "Say a little prayer" - Aretha Franklin.
Jeg hørte den i fredags til et teater/musik stykke på min skole, og den har bare siddet der lige siden. Jeg har dagligt gået ind for lige at høre den da jeg slet slet slet ikke kan få nok af den sang.

Og for at det ikke skal være løgn har jeg også fået en anden sang på hjernen. Også fra det teater/musik stykke, sangen hedder "Feelin' Good" - Nina Simone.



Disse 2 sange holder mig oppe på denne grå regnvejrsdag og hægter smilet fast!
Det er nu utroligt hvad musik kan gøre ved en. <3

1 kommentar: