onsdag den 27. april 2011

Love and saxophone

For snart 4 år siden spillede min mor denne specielle sang for mig, eftersom jeg lige var begyndt at spille saxofon. Som mange andre har et idol, så har jeg én sang der går lige i hjertet. Den kan udtrykke både glæde og sorg på samme tid. Jeg hørte den mange mange gange, men i en årrække var den væk (dvs. min søster havde nupset cd'en med sig da hun flyttede hjemmefra) og jeg kunne simpelthen ikke finde ud af hvad den sang hed. Jeg fandt den her i efteråret hjemme hos min søster og gaflede den så tilbage så jeg kunne høre nr. 7, igen og igen. Jeg spillede den på min vej til fridykkertræning og en dag så jeg til min store overraskelse at der stod hvem kunstneren var, og vups. Så kunne Camilla-Emilie nu dele hendes elskede yndlingssang med alle jer andre.


Den er så fantastisk <3. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar