fredag den 1. april 2011

Aprilsnar!!

Idag er det d. 1. April og det er derfor tilladt at narre hinanden, og man kan altså blive udsat for en såkaldt "Aprilsnar".. Derfor skal man være ekstra varsom med de ting man får at vide på denne dag. Jeg er idag hoppet på mange aprilsnare - glemmer hele tiden det er 1. april. Dog synes jeg at det er en alletiders dag fordi man kan lave en masse spas med sine venner, helt uden at det gør noget. Og når det kun er én gang om året, så er det da okay at tage (undskyld sproget) r*ven på dem, selvfølgelig på en sjov måde.
Idag havde jeg og min kære veninde C. nogle rent ud sagt møg kedelige spansktimer og derfor så vi vores snit til at få lavet lidt aprilsnar - for første gang i mit liv er det sket at nogle er hoppet på den! Juhuuu.
Glædelig 1. april og tro nu ikke på alt hvad i får fortalt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar