søndag den 10. april 2011

Er weekenden allerede slut?

Det var så den weekend, og der skal nu tages hul på endnu en uge imorgen. Jeg har nydt min weekend oppe i min kære mormors hus på toppen af alt - der er simpelthen den mest fantastiske udsigt, jeg kan stå i timevis og se på. Jeg har haft besøg af 2 veninder, L og K, så jeg har ikke rigtig været alene. Søndag kom min veninde K. fordi vi skulle holde gamenight som vi efterhånden har holdt flere af. Det er simpelthen så hyggeligt at spise god mad, drikke lidt og spille alverdens spil man kan komme i nærheden af. Jeg slog bl.a. hende i SingStar, yay! Lørdag kom min anden veninde L og vi spiste og hyggesnakkede om alt og ingenting. Det var dejligt, bare at pludre løs. (Det er veninder fantastiske til).. Det har været nogle rigtig hyggelige dage oppe i huset hvor jeg både har slappet af, men også været produktiv med henblik på afleveringer. Så alt i alt, lige en weekend jeg har manglet - jeg har virkelig bare glemt alt om stress og manglende afleveringer!

Her blot et lille uddrag af den fantastiske udsigt der er.
Jeg elsker at være deroppe - man føler sig tidsløs og man behøver ikke at stresse rundt for at nå noget bestemt. :) Du behøver blot at tænke på dig selv. <3

1 kommentar:

  1. mmmm mums, lige sån en weekend man bare har for få af!!

    SvarSlet