onsdag den 6. april 2011

En ægte vandhund

Så gælder det fridykkertræning i aften og jeg glæder mig heeeelt vildt! Det er evigheder siden jeg sidst har trænet derinde (red. trænet generelt), så nu skal jeg bare afsted og få en skøn aften i selskab med andre skønne fridykkere. Min hale (finne) trænger sådan til at blive rørt og ligeså gør jeg.. Det utroligt hvor meget energi jeg har manglet den sidste uges tid pga. manglende træning og sygdom, så jeg ser virkelig frem til at få rørt mig og plaske lidt rundt i vandet. Har jeg nogensinde nævnt at jeg er en ægte vandhund? Der findes intet bedre end at være i vandet, om så man træner eller bare plasker lidt rundt - det er vidunderligt!
(Egentlig utroligt at jeg engang har været bange for vand - det er ikke til at forstå..)
En vaskeægte vandhund!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar