lørdag den 16. april 2011

Århus kære Århus

Igår ankom jeg til Århus og solen skinnede højt over den flotte by. En hyggelig færgetur med 2 veninder, hvor vi fik lavet lidt sangquiz osv. (De andre passagerer må ha været ved at vride halsen om på os) - men sjovt det havde vi nu. Da vi kom i havn blev jeg hentet af den kære M. som jeg skal være sammen med i denne weekend. Vi skal træne en masse fridykning og hun skulle prøve min Min lille baby (finne). Det er hende jeg skal til Finland med for at konkurrere i fridykning til maj, så det bliver alletiders.
Idag skinner solen desværre ikke, men mon ikke vi får den at se senere idag - jeg håber! Jeg skal ligeså træne lidt fridykning idag sammen med andre kære jyder - jeg glæder mig.. <3
Må I alle få en god dag, hvor end I befinder Jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar