fredag den 29. april 2011

Fantastiske fredags humør

Hvad end der gør lige netop denne ugedag til noget specielt er faktisk underordnet. Vi kan blot konstatere at folk lige netop på denne dag udstråler mere glæde og tilfredshed. Når folk går rundt og viser deres fantastiske fredags humør, så kan det ikke andet end smitte af på menneskerne der befinder sig omkring. 
Denne fredag  er mit humør i top og intet skal/kan slå mig ud! 
Ligeså er vejret fantastisk og jeg glæder mig til min togtur gennem den ganske danske landskab når jeg drager mod den jyske højderyg. Når man tager toget fremfor at køre bil, kan man blot læne sig tilbage og nyde den rullende landskab hvilket ikke er muligt som værende billist. Så for en gangs skyld glæder jeg mig til at læne mig tilbage og nyde det forbirullende landskab med lækker musik i ørerne. 

Her ses min fantastiske morgenmad som gav mig en lækker start på dagen. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar