torsdag den 31. marts 2011

Love is in the air

Selvom vejret idag har været gråt og trist har min dag alligevel været fyldt med en masse kærlighed fra både venner og familie. Sådan en gråvejrsdag kan tynge mange folk ned, men tværtimod virker det som om den har mindet folk om at det faktisk stadig er forår, og dermed en masse kærlighed. Jeg bliver i så godt humør når foråret indtræder og de mange mennesker der går rundt og bliver lidt småforelskede - ikke nødvendigvis i nogen person, men bare i tanken om sommer og sol. Jeg render selv rundt og er smaskforelsket i tanken om sommer, sol og varme. Og forhåbentlig venter en masse rejser forude. Glæder mig til at springe op på min eventyrsky og bare svæve igennem sommeren og suge alle oplevelser til mig, jeg kommer forbi. <3

Love is actually in the air  <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar