søndag den 13. marts 2011

Den gode rytme

Jeg har nu rigtig fået startet min fridykkertræning op igen og jeg skal til stævne i den sidste weekend i marts. Jeg har længe ikke vidst hvor jeg skulle begynde henne og hvordan jeg skulle komme ind i en rytme igen.
Jeg har nu været på et introhold inde i Københavns Fridykkerklub 3 gange og er blevet rykket over på den normale træning sammen med mange andre dygtige fridykkere. Jeg har ved siden af introholdet dyrket lidt fridykning med et par mænd oppe fra det livredderhold jeg svømmer på, hvilket også har givet mig et skub videre. Ydermere har jeg bestemt mig for at svømme hver søndag morgen hvor jeg kan ligge og vågne en halvtimes tid inden jeg hopper i vandet og ellers bare ligge og lave lidt tilvænning til min finne. Disse 3 ugers "intensiv" træning har gjort at jeg næsten føler mig parat til at tage til Sverige med 3 andre fridykkere og lave nogle dejlige dyk, hvor jeg kan ligge og "kæmpe" med mig selv, og ingen andre. Jeg har 2 ugers tid til at komme helt på toppen igen og få selvtilliden igen. Jeg har fundet den gode rytme.
I onsdags holdt jeg vejret i 4.02 min, hvilket var en stor sejr da jeg nu har en idé om hvordan jeg skal "kæmpe" næste gang !! Idag fik jeg lavet et dyk på 75 m. med min store finne (25 m. bassin), så jeg føler at der er håb forude for at lave nogle rigtig gode dyk op i Sverige. Jeg glæder mig !!
Min "lille" baby jeg fik hjem for en måneds tid siden.. (foto: Nikolaj Larsen) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar