tirsdag den 3. maj 2011

Brunch og Jacuzzi

Jeg har til idag, sovet sammen med 2 skønne veninder. Vi skulle først møde 10.45 så vi drak en lille øl og sludrede løs i går aftes. Da vi vågnede i morges besluttede vi os for at sidde ude i solen og spise lækker lækker brunch. Imens vi sad og spiste den mageløse morgenmad blev vi enige om at skyde badesæsonen igang i min kære venindes pool. Brrrrr.. det var koldt, men der var blot en vej frem - af med tøjet, hoppe i og op igen. Da vi kom op ventede der os en lækker varm jacuzzi med duftende sæbe. Så lå vi ellers i blød dér og sludrede løs igen (man er vel pige).. Efterfølgende tog vi op på vores skole og spillede et par omgange kongespil (og selvfølgelig vandt mit team). Perfekt start på dagen og jeg nyder mit liv for tiden. <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar