onsdag den 4. maj 2011

Actiongirl under the surface

Dagen idag har budt på idrætsdag, hvor vi 3.g'ere skulle vælge os på enten Zumba, Dykning eller Boldspil. Jeg havde for lang tid siden sagt ja til at lave lidt vandaktivitet på denne dag for de andre 3.g'ere og selvfølgelig bød jeg ind med lidt fridykning. Folk var så dejlig positive og det lød til at alle havde fået noget ud af dagen (det er jo det vigtigste). Så jeg ligger lige nu i min seng med et smil helt op til ørerne. Når man deler det man interesserer sig for, og folk tager imod det med glæde og gå-på-mod, så bliver jeg simpelthen bare så glad. Jeg vil gerne dele ud af den glæde jeg har fået via. fridykning og hvis bare de kunne opleve det samme som jeg gør, når jeg befinder mig under overfladen. Det er lige før det er bedre under overfladen end over. At ligge i de reflekterende solstråler og nyde den ro der er omkring mig - det er det bedste jeg ved. Hvis da bare man kunne ligge der i uendeligheder, uden behov for nye vejrtrækninger, ingen bekymringer om studie/kærlighed - bare ligge og nyde!
Og dog, at ligge stille i SÅÅÅ lang tid ville give mig pip. For tiden føler jeg mig lidt som en actiongirl. Jeg vil ud og opleve verden og prøve en masse ting. Faldskærmsudspring, rafting, junglesafari og ikke mindst bare dykke på en masse eksotiske steder. Hvad livet end bringer vil jeg tage imod og få det bedste ud af det. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar