mandag den 23. maj 2011

Fine Finland

Home Sweet Home... Jeg er nu hjemme fra en vidunderlig weekend i Finland. Jeg skulle op og konkurrere i pooldisciplinerne indenfor fridykning, sammen med 3 andre danskere. Trods mugne stewardesser lykkedes det mig at få min store monofinne med derop i ét stykke, så jeg kunne lave mit lange dyk om fra sidste gang. Vi skulle lave alle 3 dyk på én dag, hvilket var rimelig hårdt! Vi lagde ud med DNF (Dynamisk uden finner), hvor den kære M. lavede et fantastisk dyk på 113 m. Det fik mig til at få lidt nerver på, men jeg klarede 115 m. uden yderligere problemer. Vores kaptajn R. lavede lige 200 m. og satte dermed en ny nordisk rekord (super sejt)! 
Derefter skulle vi lave statisk, hvilket jeg absolut ikke er stor fan af, endnu. Jeg håber på at blive det en dag, når jeg lærer nogle gode mentale teknikker. Jeg kunne ikke overskue at ligge og kæmpe i den disciplin og ville ligeså spare min energi til DYN (Dynamisk med finner). Det blev til 2.59 min. 
DYN var fantastisk. Havde lidt stress på inden dykket da jeg kom lidt sent ned til min bane. Opvarmning fik jeg heller ikke lavet noget af. Jeg fik dog alligevel dykket 176 m. men med et gult kort og en masse strafpoint. Super ærgerligt med det gule kort og strafpointene, men jeg er nu godt tilfreds med mine dyk. Jeg kan varmt anbefale Finland som rejsedestination - fantastisk by og fantastiske fest!!


Team DK efter Kaptajn R. netop har lavet 200 m. Vi er alle meget stolte!! Taget af  Kimmo Lahtinen .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar