mandag den 9. maj 2011

Twist and shout

Jeg har lyst til, at stille mig op på toppen af bakken i min baghave og bare råbe ud over hele landskabet. Jeg er fyldt med sommerfugle i min mave, der bare ikke kan komme ud. De skubber og maser på, men det eneste de kan præstere, er at give mig kriller i maven. Jeg vil stå der i blæsten og mærke dens ivrige hjælpsomhed, med at viderelevere de ord, der flyder over mine læber. En samling ord, der allesammen fortæller noget om mit sommerhumør. Kort sagt, jeg sprænges af glæde, jeg sprænges af lyst! Glæde og lyst til livets udfoldelser, min fremtid. Min fremtid byder på mange spændende ting, som jeg i dagligdagen går og glæder mig til. Lige nu lider jeg af en forfærdelig glædessygdom - den grufulde rejsefeber! Om under 2 uger siger jeg farvel DK, Hello Finland. Hvad end der venter mig deroppe i det kolde nord, glæder jeg mig til. 


Dagens humør direkte fra Beatles. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar