søndag den 8. maj 2011

Help!

Jeg erkender jeg nok selv er skyld i det, men altså, hvem kan lade være med at lufte sit sommeroutfit når solen skinner udenfor? Jeg kan i hvertfald ikke få mig selv til at pakke mig ind - jeg vil ud og blive brun og nyde solen. Tanken om at det næsten er sommer får mig til at sprænges af glæde. Lad mig komme ud og mærke den varme sol på min krop, mmh.. Dog er der én lille ting der åbenbart ikke er gået op for mig endnu. Det er rent faktisk ikke særlig varmt endnu. Ikke varmt nok til sommeroutfit. Denne lille forkerte vejrtydning har forårsaget en anelse ondt i halsen - hvilket er super træls når jeg skal til stævne om små 2 ugers tid. Så hvis nogle derude har gode råd til at få min stakkels hals kureret i løbet af nul komma dut, så tager jeg gerne imod!!??




Ingen kommentarer:

Send en kommentar