torsdag den 5. maj 2011

Afslapning i det grønne

Jeg sidder netop og slapper af inden jeg i aften skal op på min skole og optræde med nogle sange som jeg og mit kære musikhold har øvet os på, hvis vi skulle være så (u)heldige at komme op i mundtlig musik. Det er den såkaldte forårskoncert der bliver afholdt i aften og flere forskellige lokale bands kommer og spiller lidt forskelligt musik. Det plejer at være rigtig hyggeligt, men lige idag vil mit hoved allerhelst bare blive hjemme og slappe af. Jeg har nu allieret mig med et stykke af den kage jeg bagte tidligere idag (se mere her) og lækker pebermynte (fairtrade) te, i håb om at min krop vil tillade mig at tage op og hører lækker musik. 




Imens jeg sidder  her "i det grønne" og indtager denne lækkerbisken, lytter jeg til en fantastisk sang Agnes Obel har lavet. Min far sad og nynnede den til aftensmaden igår, og siden da har den siddet fast i mit hoved. Så den får i selvfølgelig også lige med på vejen. Håber Jeres dag har været god og at I nyder det gode vejr!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar