søndag den 8. maj 2011

Hvor tilfreds er du?

Livet kan nogle gange toppe de 120 km/t, uden man egentlig lægger mærke til det. Det kan være mange ting i ens hverdag, der får foden til at synke på speederen. Men af og til er det vigtigt at flytte fokus på bremsen. Stop op, og tag en dyb indånding. Hvordan er dit liv lige nu? Er du tilfreds med dit standpunkt? Hvordan er følelsen i din krop? 
Det er vigtigt at mærke efter, hvordan du har det i kroppen og finde ud af hvad der evt. forårsager det du føler, omend det er godt eller skidt. Hvad kan du selv gøre for, at du igen kan føle dig tilpas i din egen tilværelse? 
Jeg har selv for tiden svært ved at finde ud af, hvordan jeg helt nøjagtig har det. Jeg kan nogle gange komme til at stresse i sådan grad, at jeg glemmer at gøre nogle af de ting, der betyder noget for mig. Jeg har derfor prøvet at prioritere de ting, der fylder min hverdag med en masse glæde. Jeg har skrevet de ting ned, som jeg laver i løbet af min uge og så fundet ud af, hvad der betyder mest for mig. Jeg har opprioriteret de ting, som jeg får mest ud af og som giver mig noget helt specielt. 
For tiden har jeg prioriteret min fridykning meget højt, da jeg føler en stor glæde ved at dyrke denne sport. Ligeså er min familie også en super stor del af dagligdagens glæder. Der er pludselig mange ting, man finder ud af fylder i hverdagen, men som blot er gemt væk af stress og jag. 
Du har meget mere end du tror, du skal blot finde det frem! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar