tirsdag den 17. maj 2011

Praktisk Femi-Gris

Så er man netop hjemvendt fra frisøren og har nu en fin kort page, skråt pandehår og rødt hår. Det røde hår skulle have været brunt, men det blev rødt. Så nu er jeg en fin lille rødtop i stedet. 
Det er en tand mere rødt end billedet viser her.
Det var skønt at være hos frisøren igen. Jeg går ikke så tit til frisøren, da jeg går hen og bliver for nærig. Alle de penge kan man jo bruge på så meget andet. Når, men idag tænkte jeg at nu skulle det være. Jeg var træt af mit hår efter det var groet ud fra en kort kort frisure (Look-a-like-Pink). Så nu ville jeg have noget klassisk og feminint. Jeg er glad for min frisure, der får mig til at føle mig feminin igen. Da jeg nu var ved frisøren, fik jeg lige farvet bryn og vipper, eftersom jeg befinder mig meget i vand. Så gik der lige praktisk femi-gris i den! 
Jeg er yderst tilfreds med resultatet og glæder mig til at skulle lufte det til de kommende eksamener! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar