tirsdag den 17. maj 2011

Av min krop

Så ligger jeg her igen. På langs og yderst øm i hele min krop. Igår havde vi sidste skoledag på min skole og det blev fejret i stor stil med øl og dans. Mine mavemuskler ømmer sig, hver gang blot trækker vejret fordi jeg har grint så meget igår. En kæmpe sjov dag - perfekt afslutning på skoleforløbet i min gymnasietid. Nu venter der blot 3 skriftlige eksamener i dansk, engelsk og spansk. Efterfølgende 5 mundtlige: AT - Almen Studieforberedelse, Dansk, Musik, Biologi og Naturgeografi. Jeg er meget tilfreds med alle mine eksamener (Det kunne have været meget værre). Nu er der blot 5 uger til jeg står med en fin rød hue på hovedet og kan sige farvel-og-goodbye-ruth til gymnasiet og Hello Vejle! <3
Idag står den på eksamenslæsning, da min første skriftlige allerede er imorgen. Og for at gøre lidt for mig selv også, har jeg en tid hos frisøren om et par timer. Det er fantastisk at være 3.g'er og have læseferie.

Udmattet og træt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar