onsdag den 25. maj 2011

Men det er jo ikke jul?

Efter min tur i Finland er alting bare gået så hurtigt. Jeg havde opgivet at komme til VM i DYN (Længdedyk med finne), og jeg havde accepteret at det nok bare ikke skulle være i år. Jeg var super ærgerlig over det udfald, men jeg havde gjort alt hvad jeg kunne.
Dog ser tingene noget lysere ud nu. Nogle skønne fridykkere tog min sag i hånden og måske kan jeg få lov at lave mit dyk om til endnu et stævne inden fristen - og så er det jo bare at lave et langt sikkert dyk. Jeg er meget rørt over hvad folk gør, for at jeg kan komme med til VM i den disciplin også. Jeg er rørt over at folk tror på mine egenskaber indenfor fridykningen og ligeså bakker mig sådan op!
Jeg er rørt og yderst taknemmelig for alt det gode folk vil mig i fremtiden.
På trods af, at det ikke er jul, har jeg alligevel fået denne kæmpe gave, og jeg har svært ved beskrive hvor glad jeg er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar