mandag den 30. maj 2011

Hvad bringer fremtiden mon?

Jeg har de sidste 2 dage været langt langt væk. Langt væk fra eksamenslæsning og andre praktiske gøremål. Hele eftermiddagen igår lå jeg og så på rejser til Long Island - Bahamas og Borneo - hvis jeg da bare havde 10.000 kr her og nu, ville jeg rejse med det vuns. Jeg vil gerne ud og opleve verdens mangfoldighed og dens utallige kulturer - ind under huden og væk fra al turisme. Samtidig vil jeg gerne lære at dykke i dybderne og opleve det fantastiske dyreliv der er skjult under overfladen. Jeg skulle ikke nødvendigvis bo på et luksuriøst hotel, men enten i en lille feriebolig eller i et telt nede ved stranden. Tanken om at blive ét med naturen er helt fantastisk. Jeg er betaget af al natur, og det betyder meget for mig at naturen er omkring hele tiden.
Hvad vil fremtiden mon bringe af gode, spændende oplevelser? Jeg er så spændt..

Dette kunne være mig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar