lørdag den 14. maj 2011

Kreativt og vildt

Nu er skolegangen forbi og på mandag venter der blot et kæmpe brunchbord og dejlige a'ersvin. Dermed er der ej heller nogle afleveringer der venter. Derfor så jeg mit snit til at få klaret den årlige forårsrengøring (tjah, bedre sent end aldrig), og sikke fint mit værelse er blevet. Flimmerkassen byder ikke på noget spændende (har kun dr1, dr2 og tv2 - æv), så jeg måtte finde på noget andet at bedrive min lørdag med, nu når rengøringen var klaret i løbet af nul-komma-dut. Jeg havde fået en rar fridykker til at hjælpe mig med at lave mig en halsvægt i torsdags, til når jeg skal dykke. Straks så jeg snittet til at gøre lidt ud af den! Så igang gik jeg med at klippe tape i lange strimler, og klistre på. Og sikke fin den er blevet. 
Nu kan jeg slet ikke vente til jeg skal til Finland og konkurrere - på freeeedaaaag! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar