mandag den 28. marts 2011

SM i pool(fridykning)...

I den forgangne weekend drog jeg og 2 fra Århus afsted mod Göteborg, hvor vi skulle konkurrere lidt i pooldisciplinerne indenfor fridykning. Vi ankom fredag aften hvor vi skulle lave STA (ligger stille og holder vejret). Der klarede jeg det okay, og kom op på 3.59 min. De 2 andre fik ligeså lavet nogle gode dyk. En førstegangskonkurrende der lavede 3.14 min og en habil fridykker der lavede 7.55, så alt i alt en god aften. Dog da vi kom ud til vores bil fredag aften, så vi at der havde været tyveri :( .. Det var lidt et nederlag men vi kom ovenpå igen og klarede os med det vi nu end havde af udstyr og tøj.
Lørdag skulle vi dykke uden finner og der kom jeg op på 105 m uden finner, altså en ny personlig rekord (dog kun 3 m.). Det var et dejligt dyk med overskud og god coaching inden og rare mennesker.
Søndag var der ligeså en dejlig stemning og jeg følte mig rigtig ovenpå og parat til at tage jomfrurejsen med min finne. Det blev til 157 m, dog med rødt kort (diskvalificeret), men blot pga. en fejl inden dykket., men en personlig rekord som før var på 100 m. Så jeg er klar til at dykke igen med samme rare dejlige fornemmelse i vandet til maj, forhåbentligt.
Alt i alt en god weekend med gode dyk og rare mennesker. Jeg har det godt og er yderst tilfreds..

1 kommentar:

  1. Hi tongchen@seattle.
    Thanks - I'm glad that you think my blog is cool, and the fact that you're not giving up because it is at danish.
    I'm living in little Denmark.
    Thanks. :)

    SvarSlet