onsdag den 16. marts 2011

At møde nye mennesker

Jeg har i den seneste tid mødt mange nye mennesker, primært fordi jeg er blevet optaget i Københavns Fridykkerklub, og inden da fordi jeg deltog i DM i fridykning i november måned. Jeg har fået mange bekendtskaber med samme interesse som jeg, og det er rigtig skønt at kunne dele ens glæde med nogle som har samme glæde. I aften skal jeg ind til min første "rigtige" træning i Bellahøj, og jeg glæder mig sådan til at lære mere om fridykning og blive bedre. Jeg glæder mig også til at møde flere nye mennesker - det er så fedt at møde nye mennesker og lære dem at kende og ikke mindst, lære af dem.
Jeg havde aldrig troet at jeg skulle blive beriget med så mange nye mennesker og kontakter på så kort tid, og jeg nyder det!! De næste 2 ugers tid skal jeg fortsat møde nye mennesker, såvel i DK som Sverige, da jeg skal til stævne i næste uges weekend. Det er skønt at blive beriget med så mange nye mennesker der skaber inspiration og glæde..
Her snakker jeg med en skøn fridykker fra Århus - billedet er taget til DM, og er taget af Ulrich Møllgaard (http://www.galleri.ulrich.se/#home)

2 kommentarer:

  1. Det var også rigtig dejligt at træffe dig til DM i pool. Og det er altid inspirerende at opleve et menneske, der som du er blevet tændt af en idé og brænder for den. Held og lykke i Sverige, hvor du jo skal være sammen med Marcus, Rune og Maren .... skønne og inspirerende fridykkere fra Århus Fridykker Klub.

    SvarSlet
  2. Al den fridykning har taget mig med storm. Tak skal du have, håber og tror det bliver et godt stævne med gode resultater - og ikke mindst dejligt at møde nye fridykkere.

    SvarSlet