fredag den 18. marts 2011

Det kan da ikke passe?

Igår var jeg inde og "hygge-fridykke" med nogle andre fra klubben, hvor vi bare lå og dykkede lidt og fik lavet lidt statisk, ikke at det gik godt for mig, men det gik rigtig godt for ham jeg dykkede med, som fik lavet en ny personlig. Sejt gået N. !! Jeg var lidt øv over at det ikke gik mig særlig godt, men da jeg kom hjem sent i aftes modtog jeg en mail hvori der var et link til sportsdykker hjemmesiden, som har skrevet en artikel om hvem der er blevet udtaget til bruttolandsholdet i hold-fridykning. (Ikke at jeg ved super meget om det, men en fin artikel) Efter at have læst den igennem 2 gange opdagede jeg at min navn var der - det kan da ikke passe? Must be a mistake. 
Jeg glæder mig nu til at finde ud af hvad det er for noget og ikke mindst opleve mange andre sider af alt det her fridykker-halløj som har taget mig med storm! Det hele går lidt stærkt for tiden med det her fridykning, at jeg knap-og-nap selv kan følge med, men det er spændende og jeg nyder det!!
http://www.freedive.dk/Site/Om_Fridykning.html


Ingen kommentarer:

Send en kommentar