tirsdag den 8. marts 2011

Indian Chaí Tea

Da jeg i lørdags var i København, så jeg mit snit til lige at runde Søstrene Grene. De har mange finurlige og lækre ting; mine favoritter er deres krydderier, pyntesager og te. Jeg endte med at have købt 3 forskellige slags te: Kvæde-, Pebermynte- og sidst men ikke mindst Indian Chaí Te, som er min absolutte favorit! Den indeholder storbladet sort te, peber, kanel, ingefær, kardemomme, nelliker og aroma. Jeg er normalt ikke til te der er for krydrede, da jeg synes de kommer til at smage af jul - men denne her er altså bare lækker og så for sølle 17.70 kr!! Jeg plejer at varme lidt mælk og lave te'en på så den bliver lidt cremet - det kan varmt anbefales...
Perfekt med en kop varm te, når man sidder ude og nyder solen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar