onsdag den 30. marts 2011

At rejse er at leve

Efter min lille tur til Sverige er jeg blevet bidt af at komme ud at rejse. Jeg vil ud og opleve verden og se mig omkring. Jeg har kun været i Skandinavien (Norge og Sverige), Gran Canaria, Tyskland og Spanien i mit liv. Jeg føler jeg har brug for at komme ud og se hvad der udenfor de danske landegrænser. Jeg vil ned til syden og møde anderledes kulturer og sidst, men ikke mindst - dykke!
Til maj drager jeg til Finland med den søde jyde M. for at lave nogle dejlige, kvalificerende dyk. Til juli tager jeg måske til Kreta for at prøve at fridykke i dybden. Men der er klart mange andre destinationer jeg godt kunne tænke mig at komme til.
  • Asien (måske Kina, desværre er Japan nok et no'go)
  • Canada (over og besøge en veninde)
  • U.S.A - møde den ekstremitet der optræder.
  • Italien og andre varme lande med dejligt vand til at dykke og opleve livet under vandet.
Jeg vil i det hele taget bare ud at rejse og opleve, som den kære H.C. Andersen ville sige: "At rejse er at leve"..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar